دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب شد

به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی؛ مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی در حکمی رضوان صادق زاده را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان منصوب کرد.

در این حكم آمده است: "نظر به برپایی بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان و انجام برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و با عنایت به تجربیات موفق و گرانقدر شما، به موجب این حكم به سمت دبیر "بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان" منصوب می‌شوید."

رضوان صادق زاده؛ نقاش و مدرس دانشگاه است که تاکنون آثارش در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شده، داوری‌های جشنواره‌ها و بی ینال‌هایی را بر عهده داشته و جوایزی را از جشنواره‌های هنری دریافت کرده است. صادق زاده سال گذشته نیز دبیر بیست و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان بود که در اردبیل برگزار شد.

بیست و دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، عکاسی، کاریکاتور و نگارگری برای جوانان 16 تا 25 سال از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیمه دوم شهریور ماه امسال در استان مازندران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi