فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به دبیری علیرضا تابش توسط معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با مشارکت و میزبانی استانداری قزوین ۲۸ آبان تا ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از میراث آریا، مهلت ارسال آثار که تا پیش از این ۳۰ شهریور ماه اعلام شده بود تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی، سینمایی، هنرهای رایانه‌ای ترکیبی، هنرهای اجرایی و نمایشی و همچنین کتاب و تولیدات مکتوب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران ارسال کنند.

همچنین آثار ارسالی باید از ابتدای سال ١۴٠٠ تا مهر ١۴٠٢ تولید شده و در دوره نخست جشنواره شرکت نکرده باشند.

توضیحات درباره ثبت نام و ارسال اثر:

1. مقرارت مربوط به هر بخش (“سینمایی” ، “کتاب و رساله دانشگاهی”، “هنرهای رایانه ای” ، “رادیو و تلویزیون”، “هنرهای نمایشی”) را در فایل مربوط مطالعه کنید.

2. فرم تکمیل شده را همراه با فایل اثر ،به ایمیل جشنواره ارسال کنید: ch.festival.mcth@gmail.com

3. حتما در بخش موضوع ایمیل (subject) نوع اثر خود (سینمایی ، کتاب ، رساله دانشگاهی ، هنرهای رایانه ای ، رادیو ، تلویزیون، هنرهای نمایشی ) را وارد کنید.

4. امکان ارسال فایل اثر (فیلم، پوستر، PDF و …) و همچنین فرم ثبت نام، به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره وجود دارد.

5. برای طرح پرسش احتمالی، در ساعات اداری با دبیرخانه جشنواره 02122290683 تماس بگیرید و یا در طول شبانه روز، ایمیل ارسال کنید، همکاران دبیرخانه جشنواره، در اولین فرصت پاسخ سوال را خواهند داد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۹۰۶۸۳ تماس بگیرند.

logo-samandehi