«پرومتوگرافی» ساخته‌شده با هوش مصنوعی

هنرمند Fidel Suftibonas، زندگی خیابانی پر جنب و جوش هاوانا را به تصویر می‌کشد.


به گزارش گالری آنلاین، Fidel Suftibonas در کاوشی خاطره‌انگیز در مورد Havana، آخرین پروژه هنر دیجیتال خود را با نام پژواک‌های هاوانا: چشم‌انداز عکاسی خیابانی ارائه می‌کند.

این مجموعه سفری صمیمی به زندگی، ریتم‌ها و روح پایتخت تاریخی کوبا را از طریق یک لنز بی‌سابقه به بینندگان ارائه می‌دهد - بینش بصری فراواقعی که بدون استفاده از دوربین عکاسی ثبت شده است. این مجموعه با استفاده از پرومتوگرافی، همگرایی جدید فناوری و هنری که قابلیت‌های بصری هوش مصنوعی را با جذابیت جاودانه عکاسی ترکیب می‌کند، ساخته شده است. بدون فشار دادن دکمه شاتر، Suftibonas قادر است جوهر تخیل را به تصویر بکشد، جایی که هر تصویر داستانی از انعطاف پذیری Habaneros تا عظمت منظر شهری را بیان می کند.

مجموعه Fidel Suftibonas با تمرکز بر اصالت، پرتره ای زنده از Habaneros - مردم هاوانا - را ترسیم می کند. هر تصویر با داستان‌های انعطاف‌پذیری، شور و نشاط فرهنگی و مسیرهای مختلف زندگی روزمره که در خیابان‌های شهر باز می‌شوند طنین‌انداز می‌شود. هر فریم از هر ترکیب دارای عمقی است که گوهر واقعی هاوانا را بازتاب می دهد و هم عظمت بی انتها و هم روح ساکنان آن را آشکار می کند. پژواک هاوانا رویکرد متمایز طراح به عکاسی را نشان می‌دهد، جایی که او درک شهودی خود از سوژه‌هایش را با درک ترکیب‌بندی در هم می‌آمیزد تا روایتی هیجان‌انگیز را باز کند که بینندگان را به قدم گذاشتن در قلب تپنده شهر دعوت می‌کند. در نگاه اول، به نظر می رسد که این تصاویر نتیجه عکاسی سنتی هستند، اما در واقع با استفاده از پرومتوگرافی تولید می شوند. با وارد کردن توصیفات، احساسات، و بینش هنری او در یک سیستم هوش مصنوعی، این تصاویری شبیه به زندگی ایجاد شد و هاوانا را به روشنی نشان داد که انگار با ابزارهای سنتی ضبط شده است.


logo-samandehi