تصور شهر از نگاه Mavet

هنرمندی برجسته در زمینه هنر دیجیتال معاصر Mavet، دنیایی فریبنده از افسون شهری را از طریق آثار هنری خلاقانه خود ارائه می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، جوهر خلاقیت های او از دستکاری تصاویر ناشی می شود، فرآیند پیچیده ای که ماوت استادانه آن را به ملیله ای مسحورکننده از رنگ ها، خطوط و احساسات می بافد.

در قلب بیان هنری Mavet ترجیح او برای ژانر "شهری" است. او مجموعه خود را عمدتاً از عکس های فوری گرفته شده توسط خودش یا سفارش دوستان عکاسش جمع آوری می کند. به قول خودش "کار من اساساً از طریق دستکاری تصاویر خلق می شود. تصاویری که من دستکاری می کنم تصاویری از ژانر "شهری" هستند. آنها معمولاً عکس هایی هستند که خودم گرفته ام یا از همکاران عکاسم سفارش داده ام."

سفر خلاق ماوت در یک سری مراحل دقیق پیش می رود. ویرایش های اولیه اغلب شامل اعمال فیلتر روی تصاویر است که به آنها یک شخصیت بصری متمایز می دهد. اما در مرحله بعدی نقاشی دیجیتال است که ماهیت هنری ماوت به طور کامل آشکار می شود. او توضیح می دهد: بعد از آن فاز نقاشی دیجیتال من شروع می شود که برایم بسیار جذاب است. در این مرحله، قوه تخیل او شکوفا می شود، زیرا او به آثار هنری رنگ و بوی شخصی خود اضافه می کند و اجازه می دهد رنگ ها و خطوط به طور خود به خود از ذهن هنری او جاری شوند.

اوج فرآیند خلاقانه Mavet شامل تنظیمات بیشتر است که با تأثیر متقابل نور و سایه بازی می کند. او درباره این مرحله آخر می گوید: در نهایت با تنظیمات روشنایی و کنتراست تغییرات بیشتری انجام می دهم. این تنظیمات متفکرانه به‌عنوان ضربات پایانی عمل می‌کنند که ترکیب‌بندی‌های او را زنده می‌کنند و سرزندگی و عمق مناظر شهری او را افزایش می‌دهند.

رویکرد Mavet به هنر خود را می توان به یک "دستورالعمل جادویی" تشبیه کرد، عبارتی که او برای توصیف ادغام مسحور کننده عناصری که در کیمیاگری هنری خود تنظیم می کند، استفاده می کند. او خود را نه تنها به عنوان یک خالق بلکه به عنوان حافظ راز پشت این جادوی فریبنده می بیند. می توانم بگویم که همه چیز از یک «دستورالعمل جادویی» پیروی می کند، یک کیمیاگری خارق العاده که در آن احساس می کنم خودم خالق و حافظ راز این جادو هستم که روی تصاویر کار می کنم.

به طور خلاصه، آثار هنری Mavet گواهی بر دیدگاه منحصر به فرد و خلاقیت بی حد او است. دستکاری ماهرانه او در تصویرسازی، اشتیاق به زیبایی شناسی شهری و فرآیند هنری دگرگون کننده، جهانی را خلق می کند که در سطوح مختلف با بیننده صحبت می کند. سفر هنری ماوت کاوشی در افسون بصری است، جایی که هر ضربه، رنگ و محیط به سمفونی احساسات و ایده‌هایی که کار او را می‌سازند کمک می‌کند.

logo-samandehi