راز شگفت‌انگیز کیف دستی‌های مرموز مدرن در حکاکی‌های باستانی برملا شد

کیف دستی‌های باستانی که به طرز شگفت‌آوری شبیه کیف‌های مدرن امروزی هستند، یکی از نمادهای اسرارآمیزی هستندکه در کنده‌کاری‌های دنیای باستان یافت شده است.


به‌گزارش گالری آنلاین به نقل از میراث آریا، یکی از نمادهای اسرارآمیز که در مجسمه‌های سراسر جهان باستان کشف شده چیزی است که به طرز عجیبی شبیه یک کیف دستی مدرن است. این کیف دستی مرموز در فرهنگ سومری‌ها، ویرانه‌های معابد باستانی در ترکیه امروزی، تزئینات بومیان مائوری نیوزلند و آثار اولمک‌های آمریکای مرکزی یافت می‌شود.

کیف دستی عجیب و غریب باستانی توسط برخی نظریه‌پردازان معاصر به عنوان یک لوح تعبیر شده است و نشان می‌دهد که گذشتگان دارای فناوری بودند که در گذر زمان از بین رفته است. برخی دیگر ادعا کرده‌اند که این وسایل توسط فرازمینی‌ها به آنان داده شده است.

اولین نمونه شناخته شده از تصویر کیف دستی در عصر یخبندان یافت شد. این حضورِ همه‌جایی این نماد غیرقابل توضیح است و سوالات فریبنده‌ای را در مورد اهمیت و هدف آن در دنیای باستان مطرح کرده است.

با این وجود، مشخص شد که این اشیاء به تصویر کشیده شده در هنر سومری در نهایت کیف نبودند و در واقع سطل‌هایی هستند که احتمالا برای آبیاری درختان مقدس مورد استفاده قرار می‌گرفتند. متون سومری آن اشیا را چنین معرفی کرده و حتی نمونه‌هایی از آن‌ها باقی مانده است.


logo-samandehi