فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان»

فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان برای پاس‌داشت تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این رویداد در چهار قالب ادبی و هنری نقاشی، عکس، شعر و داستانک (flash fiction) برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع‌های «دوستت دارم قهرمان»، «قهرمان این روزهای من»، «لبخند یک فرشته»، «پروانه‌های سپید»، «فرشته‌های بیدار»، «خط مقدم مهربانی»، «دست‌ها را باید شست» و «ماسک من، لبخند تو» به خلق اثر بپردازند.

بر همین اساس در بخش «نقاشی» گروه‌های سنی ۴+ نوباوه، ۷+ نوخوان، ۹+ نونهال، ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند با تکنیک آزاد و اندازه دلخواه خود اثر هنری خلق و از آن با گوشی تلفن همراه با کیفیت خوب عکس بگیرند و ارسال کنند.

در بخش «عکس» نیز گروه‌های سنی ۷+ نوخوان، ۹+ نونهال، ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند عکس‌هایی را که با دوربین یا گوشی تلفن همراه خود ثبت کرده‌اند با فرمت jpg و حداکثر حجم یک مگابایت ارسال کنند.

در همین حال در بخش «شعر و داستان» نیز علاقه‌مندان گروه‌های سنی ۱۱+ نونگاه و ۱۵+ نوجوان (تا ۱۸ سال) می‌توانند در تمام قالب‌های شعری آثار خود را ارسال و در بخش داستان کوتاه نیز ۲۵۰ کلمه (یک صفحه A۴) در قالب فایل word با فونت Bnazanin ۱۴ ارسال کنند.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره که هم‌زمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامی‌داشت روز پرستار منتشر شده، تا ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه کانون مجازی به نشانی kpf.ir فرم مورد نظر را تکمیل و به همراه آثار خود در بخش «مهرواره ستاره‌های بی‌نشان» بارگذاری کنند.

فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان»

logo-samandehi