نگاهی به پروژه مسکونی BIG در جزیره دورافتاده ژاپنی

برند مهمان نوازی نوپا Not a Hotel نگاهی اجمالی به پروژه مسکونی آتی خود در جزیره ساگیشیما دارد که با همکاری شرکت معماری دانمارکی Bjarke Ingels Group (BIG) ساخته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، ساختار حاصل به آرامی با توپوگرافی موج‌دار جزیره ادغام می‌شود و دارای یک طرح منحنی است که با ظرافت خطوط طبیعی مناظر سرسبز را در بر می‌گیرد. معمار خاطرنشان می کند: معماری مدرن سنتی دانمارکی کاملاً با معماری سنتی ژاپن آشنا شده است - سادگی، فقدان تزئینات، به نفع جزئیات دقیق و متفکرانه، انتخاب مواد معمولی، همه بر این ایده دانمارکی از طراحی دموکراتیک تأثیر گذاشته است. این ارتباط منعکس کننده یک رابطه همزیستی بین دو فرهنگ است که هر یک بر دیگری تأثیر می گذارد و الهام می گیرد. جنبه ای که در پروژه مشهود است.

شرکت Bjarke Ingels Group (BIG) که به‌خاطر پروژه‌های نمادینی مانند دفتر مرکزی Google، پردیس لگو و رستوران Noma 2.0 مشهور است، نوآوری‌های خود را به گوشه‌ای از ژاپن می‌آورد که به دلیل هنر غنی و صحنه گردشگری شهرت دارد. چشم انداز جزیره که به عنوان یک مجمع الجزایر متراکم و دراماتیک شناخته می شود، بوم جذابی را برای معمار فراهم می کند تا با آن کار کند. همکاری بین BIG و Not a Hotel نوید یک نتیجه فوق العاده را دارد. اینگلز انتظارات خود را بیان می کند و می گوید: "تاکنون، همکاری باورنکردنی بوده است و من مشتاقانه منتظر هستم که اولین شب خود را در نتایج همکاری خود بگذرانم."


logo-samandehi