سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کارتون بوردور ترکیه

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین: این جشنواره توسط مدیریت توریسم و فرهنگ بوردور به مناسبت روز موزه‌ها با موضوع آثار تاریخی موزه‌ها و روابط انسانی برگزار می‌گردد. حضور در این جشنواره برای تمام هنرمندان از سراسر جهان با هر ملیت و سنی آزاد است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا 3 اثر در اندازه حداقل A4 و حداکثر 25 در 35 سانتیمتر به جشنواره ارسال نمایند، آثار ارسالی می‌بایست اصل بوده و قبلا جایی انتشار نیافته باشند. آثار کپی ، پرینت و ... قابل قبول نخواهد بود.

علاقمندان می‌بایست در پشت اثر سمت راست نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن تماس خود را ذکر کرده و همراه اثر بیوگرافی مختصر از خود را ارسال نمایند.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول 2750 لیر، نفر دوم 2000 ، نفر سوم 1500 لیر و به یک نفر برگزیده نیز مبلغ 1000 لیر به عنوان جایزه اهدا می‌نماید.

همچنین آثار منتخب نیز در موزه بوردور و چند موزه دیگر به نمایش در خواهد آمد و در نشریه جشنواره نیز تصاویر آنها منتشر می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا تاریخ جمعه 10 اردیبهشت 1395 آثار خود را به نشانی زیر ارسال نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)

logo-samandehi