مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی ” پاراآرت ژاپن “

به گزارش گالری آنلاین به نقل از تندیس: سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی ” پاراآرت ژاپن “ با هدف تقویت خود باوری و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت، بالا بردن آگاهی و درک عمومی از مسائل معلولان و ترویج مبادلات هنری معلولان در عرصه بین المللی با شعار ” هنر فراسوی محدودیت ها و معلولیت ها “در شهر توکیو برگزار می شود.

نظر به حسن همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در برگزاری دوره گذشته و انتخاب ۲ هنرمند عزیز کشورمان در جمع ۱۰ اثر برتر آن دوره از مسابقات، بار دیگر رعد تصمیم دارد، آثار هنرمندان توان یاب ایرانی را برای حضور در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۶ ارسال کند.

بر این اساس، آثار شرکت کنندگان پس از بررسی توسط اساتید مجرب کشور انتخاب و فایل تصویری آثار برگزیده برای انتخاب نهایی به نشانی برگزارکننده ارسال می شود، پس از تأییدپارآرت، اصل آثار منتخب برای حضوردر نمایشگاه پایانی به کشور ژاپن ارسال خواهد شد.

نقاشی فراخوان خارجی فراخوان خیریه رعد خوشنویسی پاراآرت ژاپن اخبار هنرهای تجسمی علاقه مندان می‌توانند آثار و رزومه خود را حداکثر تا ۱۵ تیر ماه به نشانی: festival@raad-charity.org ارسال نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)

شرایط شرکت در مسابقه:

  • ارسال فایل تصویری آثار با فرمت jpg و وضوح ۳۰۰ dpi
  • رعایت حداکثر ابعاد ۸۱*۶۵ سانتیمتر برای نقاشی و ۱۳۵*۷۰ سانتیمتر برای خوشنویسی
  • ارسال فایل word مشخصات شرکت کننده شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت، عنوان اثر و یک قطعه عکس پرسنلی از صاحب اثر
  • هر شرکت کننده حداکثر ۵ اثر برتر خود را می تواند ارسال کند.

نحوه ارسال آثار:

  • آثار ارسالی فقط از طریق ایمیل قابل دریافت است.

در صورت انتخاب نهایی، اصل اثر می بایست به دبیرخانه نمایشگاه مستقر در مجتمع رعد تحویل داده شود. همچنین روابط عمومی مجتمع رعد با شماره تلفن‌های ۷- ۸۸۳۷۱۰۹۶ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

logo-samandehi