فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه

دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه 2016 با موضوع ˝بیایید موانع را بر داریم˝ برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین حدود ده درصد از مردم جهان دارای معلولیت هستند، بعضی از آنها نه می‌بینند نه می‌شنود و نه حس می‌کنند.... وظیفه سایر انسان‌ها حمایت و مراقبت از آنهاست.

دومین جشنواره بین‌المللی کارتون ترکیه به منظور ارتقاء سطح آگاهی عمومی مردم از تمامی کارتونیست‌ها دعوت به عمل می‌آورد تا به این موضوع بپردازند.

حضور تمامی کارتونیست‌های جهان در این رویداد هنری آزاد بوده و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با 5 اثر در مسابقه شرکت نماید، ضمنا تکنیک اجرای آثار آزاد است. آثار ارسالی می‌تواند رنگی و یا سیاه – سفید بوده و اندازه آن‌ها حداکثر A3 باشد.

آثاری که قبلا انتشار یافته‌اند ولی جایزه‌ای برنده نشده باشند نیز می‌توانند در این رقابت شرکت نمایند.

گفتنی است؛ هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول 8000 لیر به همراه لوح، نفر دوم 5000 لیر به همراه لوح و به نفر سوم 3000 لیر به همراه لوح اهدا می‌نماید، ضمنا سه جایزه ویژه 1000 لیر به همراه لوح نیز به منتخبین اعطا می‌گردد. هزینه‌های حمل و نقل و اقامت برندگان اول تا سوم توسط شهرداری ازمیر پوشش داده خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند فرم ثبت نام را از آدرس http://www.engelsizmir.org/39/Yarismalar دانلود و تکمیل نموده و به همراه آثار حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 24 تیر ماه 1395 از طریق پست ارسال نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)


مشخصات کامل صاحب اثر باید پشت آثار قید شده و عکس نیز هنرمند ضمیمه گردد .
آدرس پستی ارسال آثار :
İzmir B y kşehir Belediyesi, Basın Yayın Halkla İlişkiler ve
Muhtarlıklar Dairesi Başkanlığı, Tanıtım Şube M d rl ğ
"Uluslararası Karikat r Yarışması"
Cumhuriyet Bulvarı No:1 Konak 35260 Izmir / T rkiye

logo-samandehi