فراخوان بورسیه رزیدنسی Bogliasco در ایتالیا

محل اقامت و کارگاه رایگان همراه با سرویس وعده های غذایی در بورسیه رزیدنسی Bogliasco برای مهندس ها، طراحان، هنرمندان تجسمی، تئاتر، موسیقی، ادبیات و هنر جدید فراهم شده است.

به گزارش گالری آنلاین، موسسه Bogliasco به زودی درخواست های رزیدنسی برای پاییز 2021 و بهار 2022 را خواهد پذیرفت.

این پذیرش مختص هنرمندان و دانش پژوهانی است که پروژه های آن ها در حوزه باستان شناسی، معماری/ معماری منظره، کلاسیک، پرفورمنس آرت، فیلم/ ویدیو، تاریخ، ادبیات، موسیقی، فلسفه، تئاتر و هنرهای تجسمی باشد.

در طول اقامت یک ماهه در موسسه، خوابگاه، سرویس کامل صبحانه، نهار، شام و استودیوی شخصی جداگانه در اختیار دارندگان بورسیه قرار خواهد گرفت.

موسسه Bogliasco با اعطای بورسیه های رزیدنسی در مرکز مطالعاتی خود در پر جنب و جوش ترین مرکز تاریخی ایتالیا، از "هنر و علوم انسانی" پشتیبانی می کند. هنرمندان و دانش پژوهان با استعداد از تمامی فرهنگ ها گرد هم می آیند تا اثر جدید چشمگیری را پیوند داده، خلق کرده و اشاعه دهند.

موسسه Bogliasco که در دهکده ماهیگیری Bogliasco در نزدیکی Genoa واقع شده و منطقه ای که زیبایی خارق العاده آن قرن ها الهام بخش تجسم خلاق بوده است، امکان اقامت یکماهه در این مکان را برای آن دسته از افرادی که بتوانند پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه "هنرو علوم انسانی" از خود نشان دهند فراهم می کند، هنرمندانی که در جستجوی درک جایگاه ما در جهان هستی بوده و به دنبال توضیح و توصیفی از معنای انسان بودن هستند؛ امکان حضور در این رویداد را خواهند داشت.

از زمان تأسیس مرکز مطالعه در سال 1996، این مرکز میزبان بیش از هزار نفر از 61 کشور بوده است.

متقاضیانی که متناسب با سن و تجربه خود، صلاحیت قابل ملاحظه ای در رشته خود نشان دهند، واجد شرایط بورسیه خواهند بود. توجه داشته باشید که بورسیه Bogliasco به دانشجویانی که در حال حاضر در برنامه های تحصیلی دانشگاهی شرکت دارند، تعلق نمی گیرد.

اولویت این موسسه با افرادی است که درخواست آنها، اشتیاق برای فعالیت در جامعه صمیمی، بین المللی و چندزبانه همراه با دانش پژوهان و هنرمندان را نشان دهد.

مدارک لازم:

مدارک زیر به یکی از زبان های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی یا اسپانیایی ارائه شود.

(1) فرم درخواست تکمیل شده.

(2) سه توصیه نامه، كه باید مستقیماً توسط اساتید بارگذاری شده و در مهلت درخواست پذیرفته شود.

(3) رزومه تحصیلی در سه صفحه.

(4) شرح یک صفحه ای از پروژه ای که متقاضی در طول اقامت خود در مرکز مطالعه Bogliasco دنبال می کند.

(5) سه نمونه از کارهای متقاضی که در پنج سال گذشته منتشر، اجرا، نمایش داده شده یا به صورت دیگری به صورت عمومی ارائه شده است.

(6) هزینه درخواست 30 دلار، قابل پرداخت توسط کارت اعتباری در پایان مراحل درخواست.

همراهان/ همکاران:

دارندگان بورسیه Bogliasco می توانند در مرکز مطالعه Bogliasco به اتفاق همراه، همکار یا همسر خود اقامت داشته باشند. چنانچه همراهان نیز قصد اجرای پروژه در یکی از رشته های مذکور را داشته و می خواهند از بورسیه Bogliasco بهره مند شوند باید درخواست جداگانه و کاملی ارسال کنند. علیرغم آن که بورسیه تحصیلی مشارکتی نیز مورد تایید این موسسه است اما متقاضیان همراه باید فرم درخواست بورسیه را جداگانه ارسال کرده و آماده شوند تا از خوابگاه و یا فضای کار خود در مرکز مطالعه به صورت مشترک استفاده کنند.

محدودیت ها و ممنوعیت ها:

• مرکز مطالعه کودکان را بعنوان همراه نمی پذیرد.

• ملاقات شبانه دوستان، همکاران یا اعضای خانواده امکان پذیر نیست.

• همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

• پذیرفته شدگان بورسیه حق به تعویق انداختن اقامت خود در موسسه را نداشته و در صورت انصراف از اخذ بورسیه Bogliasco باید برای درخواست بورسیه ترم بعد مجدداً اقدام نمایند.

• پذیرفته شدگان بورسیه جهت برقراری ارتباط در این جامعه بین المللی حداقل باید بتوانند به زبان انگلیسی محاوره ای صحبت کنند.

مسئولیت و تعهدات مالی:

بورسیه Bogliasco شامل اتاق با امکانات کامل و سرویس کامل غذا به علاوه امکان استفاده از استودیوی خصوصی است. هزینه رفت و آمد به مرکز مطالعه Bogliasco به عهده هنرمندان و همراهانشان (همسر یا شریک) بوده و همینطور تهیه ابزار و متریال های پروژه و سایر هزینه های شخصی در طول دوره از جمله هزینه های پزشکی نیز بر عهده آن ها است. روزانه مبلغ 30 دلار نیز از همراهان (همسر/ شریک) دریافت خواهد شد.

مهلت درخواست: 15 آوریل 2021 (26 فروردین 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi