خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

پایان فروش بلیت کاغذی

بازدیدکنندگانی که قصد بازدید از موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را دارند، دیگر نیازی به خرید بلیط به صورت حضوری ندارند و می توانند به صورت اینترنتی و قبل از مراجعه به مجموعه اقدام به خرید بلیط موزره ها کنند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه نیاوران؛ با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران در مجموعه تاریخی نیاوران، بخصوص در ایام آخر هفته و مناسبت های تعطیل در طول سال بازدید کنندگان برای تهیه بلیط با ازدحام روبه رو می شوند، در همین راستا با هدف تسهیل تهیه بلیط موزه های نیاوران ، گردشگران می توانند از طریق سایتها یا اپلیکیشن های " آپ، تاپ، تفریحاتی و علاالدین تراول " اقدام به خرید اینترنتی بلیط موزه ها کرده و برای بازدید خود برنامه ریزی کنند.

برای خرید آنلاین بلیط مجموعه نیاوران، با مراجعه به وب سایت تفریحاتی https://bilit.tafrihati.com، آپ https://app.top.ir/tourism، تاپ https://www.733.ir/?typ=4&acnm=ap_ticket_services و علاالدین تراول وارد صفحه اماکن گردشگری شوید؛ سپس با وارد کردن نام استان مقصد، فهرست جاذبه های استان را مشاهده کنید. حال می توانید جاذبه گردشگری مورد نظر را انتخاب و بلیط آن را تهیه نمایید.

*فروش بلیت الکترونیک، قدرت انتخاب مردم را بالا می‌برد*

موزه های نیاوران از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه قرار است که بلیت الکترونیکی داشته باشند بلیت هایی که بازدیدکنندگان آنها را از قبل تهیه می کنند تا دیگر در صف طولانی قرار نگیرند و یا اینکه از تخفیفات آن بهره مند شوند و بتوانند زمان دلخواه بازدیدشان را خودشان مشخص کنند. بدیهی است خرید بلیت غیر حضوری توسط بازدید کنندگان شرایط راحتتری را فراهم می نماید.

*اطلاع از تعطیلی موزه ها هنگام خرید الکترونیکی بلیت*
به این ترتیب بازدید کنندگان به نرم افزارها و اپلیکیشن های یاد شده رفته و اقدام به خرید بلیت می کنند در این هنگام است که اگر موزه ای بنا به هر دلیل دریکی از روزهای مورد درخواست بازدیدکننده بسته باشد، همان جا کاربر متوجه خواهد شد و دیگر از اینکه بازدیدکننده پشت درهای بسته قرار گیرد جلوگیری می شود.


logo-samandehi