نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین المللی کارتون اَفدستا (تهران )

به گزارش گالری آنلاین به نقل از پالت رنگ ، دبیرخانه جشنواره بین المللی اَفدستا با همکاری خانه کاریکاتور ایران برگزار می کند:
نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره بین المللی کارتون اَفدستا (تهران )
با موضوع “جهانی بدون مرز”
افتتاحیه: شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ – راس ساعت ۴ بعدازظهر
مکان: تهران – خیابان شریعتی، تقاطع همت، خیابان گل نبی غربی، بعد از میدان کتابی، شماره ۴۴، خانه کاریکاتور ایران
لازم به ذکر است که این نمایشگاه تا ۱۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر برقرار خواهد بود.
تور نمایشگاهی جشنواره کارتون اَفدستا ( جهانی بدون مرز ) در اصفهان(شهریورماه)، تهران (مهرماه) و شیراز (آبانماه) برگزار می گردد.
تهمینه لطیف کار زاده (دبیر نمایشگاه ) و بهار بدیهی برگزاری تور نمایشگاهی تهران را بر عهده دارند.
جشنواره کارتون اَفدستا با حضور داورانی از کشورهای اُکراین، ایران، آلمان، مکزیک و هلند در سال ۱۳۹۲ و ۹۳ بصورت آنلاین و در اولین جشنواره بین المللی مجازی ایران برگزار شد. بیش از ۳۰۰ اثر از ۹۳ هنرمند از سراسر جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که پس از داوری و انتخاب برترین ها ۷۲ اثر از ۴۰ هنرمند در نمایشگاه دائمی و مجازی اَفدستا به نمایش گذاشته شد .
هیئت داوران این جشنواره (انجل بولیگان- مکزیک، مارسین بوندالوویچ-هلند، جواد علیزاده-ایران، اردوغان کارایل-آلمان، ولادمیر کازونفسکی، اکراین)، سه کارتون از بین آثار منتخب که توسط هیجابی دمرچی (ترکیه)، ناتالیا وارچنکو (روسیه) و ایگور وارچنکو (روسیه) خلق شده بود را به عنوان آثار برگزیده ی این جشنواره اعلام نمودند.

هیئت اجرایی این جشنواره نیز عبارت بودند از :
علی دل زنده روی (مدیر هنری جشنواره)، جواد تکجو (دبیر جشنواره) – فرزانه خوشخو ، بهار بدیهی ، آناهیتا بنی اسدی و امیر خیاط احسانی (تیم اجرایی) و نیکولتا اینسکو (روابط بین الملل)

همچنین علاقه مندان برای مشاهده گزارش تصویری این رویداد می توانند به وبسایت اَفدستا مراجعه کنند. بدیهیست در تور نمایشگاهی کتاب جشنواره، پکیج سی دی مولتی مدیا آثار برگزیده و کاتالوگ عرضه می گردد.
لینک آثار برگزیده و شرکت کنندگان این جشنواره:
http://afdesta.com/archive/2291
وبسایت مجموعه اَفدستا:
www.afdesta.com


logo-samandehi