اولین کلکسیون کامل لباس با چاپگر سه بعدی در خانه

این یک نمایش مد لباس های زنانه اما از نوعی متفاوت است. همه این لباس ها با چاپگر سه بعدی ساخته شده . دانیت پلگ تمام این کلکسیون را با یک چاپگر سه بعدی خانگی ساخته است. او می گوید این فصلی تازه برای تولید پوشاک است و فناوری به او امکان می دهد تا شیوه ها و طرح های مختلف را تجربه کند.

دانیت پلگ می گوید: "با این دستگاه هر چیزی را می توانم چاپ کنم. فقط یک مشکل هست. صفحه آن کوچک است و همه چیز را در اندازه برگ آ۴ چاپ می کند. بعد من تکه ها را بهم وصل می کنم نیازی به دوخت و دوز نیست. اگر خیاطی بلد نیستید، مشکلی نیست لباسها را در خانه بهم می چسبانیم. با این فناوری که هنوز در ابتدای راه و گران است هر کسی می تواند در خانه لباس تولید کند.

چند ماه طراحی و استفاده از مصالح قابل انعطافی به نام فیلا فلکس ساختن این لباس های با دوام و قابل شستشو را ممکن می کند. طراح تازه فارغ التحصیل اسراییلی می گوید ساختن یک قطعه آ۴ حدود ۲۰ ساعت و یک لباس حدود ۳۰۰ ساعت طول می کشد. او می تواند فایل های طراحی شده آماده را، برای مشتریان در خانه بفرستد."

دانیت پلگ می افزاید: "این روش انقلابی در تولید لباس است، چاپگر خانگی به همه ما امکان می دهد تا نوع هر لباس و پوشاکی که بخواهیم داشته باشیم و فقط ستاره ها نیستند . لباسها قابل انعطاف و شستشو هستند و واقعا می توانیم در ماشین ظرفشویی بیندازیم."

قیمت چاپگر دو هزار دلار است اما او معتقد است با توسعه فناوری، بهای آن نیز کاهش می یابد.

.

.

.

.

.

.

logo-samandehi