«کودکانه های سفید» در نگارخانه مهر

به گزارش گالری آنلاین به نقل از طرح و چاپ ، در این نمایشگاه که از پنجشنبه نهم مهر ماه و در آستانه سالروز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، آغاز به کار کرده، ۲۰ اثر تصویرگری با موضوع کودکان فلسطینی در نگارخانه مهر به نمایش درآمده و از کودکانی که در فراخوان مجله آفتابگردان، تصاویر خود را در کنار کودکان فلسطینی الصاق کرده بودند، تقدیر شد.

مجله آفتابگردان، ویژه نامه فرهنگسرای انقلاب اسلامی است که همزمان با روز قدس به کودکان اهداء شد و از آنان می خواست به نشانه همبستگی با کودکان فلسطینی، تصاویر خود را در بخشی از این مجله الصاق و برای کتابخانه آفتابگردان ارسال کنند.

همزمان با برپایی نمایشگاه «کودکانه های سفید»، خالق این آثار در روز جهانی کودک از تعدادی از این کودکان تقدیر می کنند.

در نمایشگاه «کودکانه های سفید» که تا ۲۱ مهرماه برپاست، ۲۰ اثر که با تکنیک های مداد رنگی، آبرنگ، اکرلیک و دیجیتال خلق شده اند به نمایش در می آیند.

این آثار حاصل تلاش ۱۹ تصویرگر در کارگاه یک روزه تصویرگری با موضوع «همسبتگی با کودکان فلسطینی» است.
در «کودکانه های سفید» آثار ملیکا سعیدا، نرگس دلاوری، کیانا میرزایی، علی محمدی، نسیم بهاری، سمیه علیپور، نیلوفر برومند، زهرا هوشیار، زهرا رسولی، شیوا ولیان، الهام جمشیدی مهر، مهدیه صفایی نیا، منصوره روح الهی، محبوبه یزدانی، میثم موسوی، مهسا تهرانی، عاطفه شفیعی راد، سحر حقگو و رویا مومنی میزبان علاقه مندان است.

نگارخانه مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ میزبان علاقمندان به هنر انقلاب اسلامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید یا به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید.

logo-samandehi