نمایش آثار یک عکاس ایرانی در نیویورک

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، این عکس‌ها در سبک «مستند اجتماعی» هستند و به زندگی آیینی و سنتی مردم غرب ایران می‌پردازند.

عزیزپور که عکاس ایسنا در منطقه‌ی ایلام است، درباره برگزاری این نمایشگاه، گفت: مرکز بین‌المللی عکاسی (ICP) عکس‌های من را در ایسنا و دیگر فضاهای مجازی دیده بود. ابتدای تابستان امسال از سوی آن‌ها با من تماس گرفته و گفته شد که در عکس‌هایم چهره‌ی زیبایی را از ایران نشان می‌دهم، سپس از من خواستند تا تعدادی از آن‌ها را برای‌شان ارسال کنم.

او افزود: آن‌ها پس از مدتی دوباره خواستند که عکس‌هایی با حجم بالاتر را برای چاپ برای‌شان بفرستم و در نهایت، ابتدای نوامبر امسال (آبان‌ماه) ارائه آثار من در موزه Bowery به‌صورت دائمی شروع شد.

مرکز بین‌المللی عکاسی (ICP) یکی از مراکز معتبر عکاسی در جهان است که پیش از این نیز جوایزی را به عکسان ایرانی اختصاص داده‌ و نمایشگاه‌ها، رویدادها و پروژه‌های تحقیقاتی بسیاری در موزه‌ی آن برپا می‌شود که یکی از آن‌ها نمایش آثار و بررسی عکاسی‌ معاصر و تاریخی است.

این عکاس جوان ایرانی نیز با ارائه مجموعه عکس‌هایش به‌عنوان عضوی در این نهاد پذیرفته شده است. او علاوه بر همکاری با سرویس عکس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام، با مرکز عکاسی Onephotonilife در ایتالیا همکاری‌هایی داشته است.

آماده‌سازی سالن نمایشگاه
logo-samandehi