نقاشی دیواری، خیابان های مونترئال را به پیچ و تاب کشاند

هنرمندان مونترال در كانادا هر ساله در یك ‌چنین زمانی بوم‌های خود را كنار گذارده و با قلم موها و رنگ‌های خود به خیابان‌ها میروند و طرح‌هایشان را بر سطح خیابان حك می‌كنند.

به گزارش گالری آنلاین، یک نقاشی خیابانی به سبک پاپ آرت طوری به نظر می رسد گویی این قدرت را دارد که در روح و روان بیننده نفوذ کند و داستان رنج و غصه‌اش را با شما به اشتراک بگذارد و در نظر شما خیابان را پیچ و تاب می دهد.

شرکت طراحی NOS، برای موزه ی هنرهای زیبا در مونترال در خیابان Du Musee یک نقاشی خیابانی بزرگ به سبک پاپ آرت خلق کرده است.

این نقاشی با عنوان moving Dunes سطح خیابان را متحول کرده و توهم موج های بزرگی را ایجاد می‌کند که یادآور طراحی ویژگی های بدن یا صورت است.

آیا خاصیت هنر همین نیست که احساسات مختلفی را در بیننده القا کند؟

وقتی کسی در اطراف نقاشی حرکت می‌کند، خیابان ها تغییر شکل داده و برعکس می شوند همچنین زمین زنده و بی ثبات می شود.

وجود این کره ها، ساختمان های مختلف موزه ی هنرهای زیبای مونترال را منعکس و متحول می‌کند که همگی از نظر معماری و تاریخچه هنری بی نظیر هستند.

دنیای مجازی و واقعی در اطراف این اثر هنری گردآوری و حواس عموم را بیدار می‌کند.

هنرمندان مشهور مونترالی فرصتی بی‌نظیر دارند تا هنر خود را به راحتی در دیدرس مردم قرار دهند و در مقابل همشهریان مونترالی نیز از نمایش زنده هنر در شهرشان بهره می‌برند. این آثار، که هیچ کم از تابلوهای هنری موزه‌های معروف ندارند، در تمامی گوشه و کنار شهر از بازدیدکنندگان استقبال می‌کنند.

logo-samandehi