کاوش در گالری yayoi kusama برزیل

این گالری که در میان درختان مرکز هنر معاصر Instituto Inhotim در برومادینیو، برزیل پنهان شده است، به دو چیدمان نمادین توسط هنرمند مشهور ژاپنی یایویی کوساما در اینهوتیم اختصاص داده شده است.


به گزارش گالری آنلاین، "من اینجا هستم اما هیچ" و "پس از نابودی ابدیت" عناوین دو چیدمان این هنرمند است. در این پروژه چالش معماران فقط جایگذاری این آثار هنری نبود، بلکه رسیدگی به صف‌های انتظار طولانی اجتناب‌ناپذیری بود که بازدیدکنندگان تشکیل می‌دادند.

معماران فرناندو ماکولان (MACh) و ماریا پاز (ریزوما) در طراحی گالری Yayoi Kusama Instituto Inhotim با تمرکز بر مینیمالیسم و عملکرد، به ویژه با سیستم سایه، نزدیک شدند. سیستم سایه دهی با استفاده از رشته ای از کابل ها که به صورت موازی چیده شده اند، بالاترین نقطه نزدیک شیب برش را به پایین ترین نقطه در انتهای مخالف متصل می کند. انحنای ملایم این خطوط به طور استعاری نمایه سایت اصلی را بازسازی می کند و مداخله آن برای ایجاد شیب را تصدیق می کند. این سایه کشی در عین استفاده از فضای ایجاد شده توسط برش زمین، مزایای عملی را فراهم می کند.

یک عنصر کلیدی در طراحی گالری Yayoi Kusama در انستیتو اینهوتیم، ادغام یک توری فلزی انعطاف‌پذیر است که به عنوان سطح حمایتی برای رشد Congea tomentosa، یک گیاه کوهی عجیب و غریب که در دهه 1960 توسط روبرتو برل مارکس به برزیل معرفی شد، عمل می‌کند. این گیاه با دقت انتخاب شده نه تنها سایه و آب باران را حفظ می کند، بلکه با رنگ گل همیشه در حال تغییر آن در سفید، صورتی، یاسی و خاکستری، بعد زیبایی به طرح اضافه می کند.


logo-samandehi