کریستین دیور به دنبال طراح جدید

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، پس از سه سال و نیم فعالیت راف سیمونز به عنوان مدیر خلاق در کریستین دیور، او اعلام کرد که قصد خروج از خانه مد دیور را دارد. مجموعه بهار 2016 سیمونز که روز 2 اکتبر در هفته مد پاریس نمایش داده شد آخرین همکاری او با دیور بود.

سیمونز در بیانیه ای که در WWD منتشر شد گفته است: "پس از بررسی دقیق و طولانی تصمیم گرفتم موقعیت خود را به عنوان مدیر خلاق مجموعه زنانه کریستین دیور ترک کنم. این تصمیم به طور کامل بر اساس آرزوی من برای تمرکز بر جذابیت‌های دیگر زندگی من گرفته شده است، از جمله داشتن برند شخصی خودم، و احساساتی که مرا به خارج از کار هدایت می‌کند.

کریستین دیور یک شرکت فوق‌العاده است و چیزهایی که آنجا یاد گرفتم امکان نوشتن یک کتاب قطور باشکوه را فراهم می‌کند. می‌خواهم از آقای برنارد آرنو برای اعتمادی که به من داشت تشکر کنم. او به من فرصت باور نکردنی کار در این خانه زیبا و در میان یک تیم شگفت انگیز را داد که حتی بودن در کنار یکی از آنها مانند یک رویا است. همچنین در طول چند سال گذشته این فرصت را به دست آوردم که از راهنمایی‌های سیدنی تولدانو بهره مند شوم. مدیریت با ملاحظه، با احساس و الهام بخش او به عنوان یکی از مهم‌ترین تجربیات کار حرفه‌ای من باقی می‌ماند."

به گزارش WWD در حال حاضر دیور به دنبال یافتن جانشینی برای سیمونز است. او ششمین طراح مد دیور بود. پس از اخراج جان گالیانو از دیور در سال 2011 بیل گایتن به مدت یک سال در دیور مشغول کار شد و پس از آن با حضور سیمونز در این خانه مد، فروش دیور به طرز چشمگیری افزایش یافت.

رف سیمونز یک طراح مد بلژیکی است که کار خود را با طراحی مبلمان آغاز کرد. در سال 1991 در هفته مد پاریس حاضر شد و برای اولین بار شاهد یک نمایش مد بود. دیدن مجموعه کاملا سفید مارتین مارجیلا انگیزه‌ای شد تا سیمونز به سمت طراحی مد تغییر جهت دهد.

او به تشویق لیندا فارکس، رئیس بخش مد در آکادمی سلطنتی آنتورپ، طراح لباس را آموزش دید و سپس لیبل لباس مردانه خود را در سال 1995 راه اندازی کرد. سال 2000 سیمونز شرکت خود را تعطیل کرد تا یک فرصت مطالعاتی به دست آورد. پس از آن شهرت جهانی سیمونز با مجموعه‌ای که برای بهار و تابستان 2002 طراحی کرد آغاز شد. در آوریل 2012، اعلام شد که سیمونز به عنوان مدیر خلاق برند دیور انتخاب شده است تا به دوره گذار بعد از اخراج جان گالیانو پایان دهد.

logo-samandehi