اینستالیشن هایی از بامبو و کاغذ از آی وِی وِی در فروشگاهی پاریسی / گزارش تصویری


به گزارش گالری آنلاین به نقل از اتود ، آی وِی وِی فضای میانی فروشگاه تاریخی دپارتمان لو بن مارشی در پاریس را به فضای بازی خود با نمایشگاهی گسترده از اینستالیشن هایی از بامبو و کاغذ بدل نموده است. در این پروژه که "بازی کودکانه" نام دارد، آی وِی وِی از شان های جینگ الهام گرفته است؛ مجموعه ای از داستان های حماسی و افسانه ای محبوب از دوران چین باستان که بیش از 2000 سال است که برای کودکان نقل می شود.

این هنرمند تعدادی از شخصیت ها و موجودات اساطیری را انتخاب و با فضای درونی فروشگاه همگون کرده است. از تکنیک های باستانی ساخت بادبادک های سنتی استفاده نموده و انعطاف پذیری چوب خیزران و سبکی ابریشم را گرد هم نشانده است.

آی وِی وِی می گوید: " نمایش در فروشگاه لو بن مارشی یک مدیوم و واسطه ی جدید است تا مخاطبان جدید راهمچون یک موزه به آن جذب کند. معرفی یک ایده ی فوق العاده در یک فضای فروشگاهی، تخیل مشتریان، بازدیدکنندگان و رهگذران را به چالش می کشد. ما همگی زندگی های موازی دیگری در دنیای رویاها، ترس ها و تخیلاتمان داریم. ما باید یاد بگیریم که با آن ها همزیستی کنیم و آن ها را همانگونه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از انسانیت خود ببینیم. کودکان می دانند چگونه این کار را طور طبیعی انجام دهند. این نمایشگاه با کودک درون ما صحبت می کند."


.


.


.


.


.


.


.

logo-samandehi