هجدهم آذر ماه 1402 آخرین مهلت ثبت نام آزمون چهل و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر

محمد حسین اسماعیلی گفت: مهلت ثبت نام ثبت نام آزمون چهل و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر تا هجدهم آذر ماه جاری خواهد بود.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: مهلت ثبت نام چهل و دومین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر تا هجدهم آذرماه جاری خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به تاریخ برگزاری چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع سال تحصیلی 1403- 1402 گفت: آزمون‌های عملی از تاریخ پنجم دی ماه تا سیزدهم دی ماه و آزمون‌های نظری به صورت حضوری –آنلاین از تاریخ دوازدهم دی ماه تا پانزدهم دی ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون شامل رشته‌های هنری شاخه کار و دانش و استانداردهای مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است که بر اساس تفاهم نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لیست استانداردها و رشته‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه نمایند.

اسماعیلی تأکید کرد: ثبت نام آزمون ادواری به صورت الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir صورت می پذیرد و افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی آزمون با کسب حداقل نمره 10 در آزمون نظری و کسب نمره حداقل 14 در آزمون عملی،گواهینامه معتبر دریافت نمایند.

logo-samandehi