تلفیق صدا، نور و معماری در فضای نئو رنسانس

ترکیب‌بندی‌های محیطی صوتی Eno و ساختارهای مجسمه‌سازی Prihoda در هم تنیده شده‌اند و بینندگان را به کشف درون‌نگری، بازتاب و ارتباط عمیق با فضای در حال تکامل دعوت می‌کنند.


به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه NAVE در Galerie Rudolfinum پراگ اثری مشترک از پیشگام موسیقی brian eno و طراح Jiri Prihoda است که تجربه ای همه جانبه را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه که دومین چیدمان مشترک بین این دو هنرمند پس از 25 سال است، تلفیقی منحصر به فرد از صدا، نور و عناصر معماری را در فضای نئو رنسانس گالری به نمایش می گذارد.

بازدیدکنندگان با یک سفر متحول کننده در حال تکامل روبرو می شوند که توسط چیدمان سطوح و بازی ظریف نور هدایت می شود. یک اتاق بزرگ معلق و تزئین شده، نور طبیعی روز را از بالا باز می کند و صداهای محیطی موزیکی ملایم فضا را در بر می گیرد که بازدیدکنندگان را به داخل می کشاند.

این نمایشگاه که توسط Galerie Rudolfinum میزبانی می‌شود، مفاهیم مرسوم هنر را به چالش می‌کشد و نیاز به بازدید حضوری برای درک کامل تأثیر چندحسی آن دارد. این دو نفر NAVE را به عنوان ظرفی برای تفکر در نظر می گیرند که از شرکت کنندگان دعوت می کند تا مکث کنند، تأمل کنند و به قلمروهای جدید فکر و احساسات منتقل شوند. صداهای ظریف و گاهی وهم‌آوری که از شی معبد مانند مرکزی بیرون می‌آیند، حس مراقبه‌ای را ایجاد می‌کنند.


logo-samandehi