سازه چند وجهی، نور و مه را از شکل هرمی خود ساطع می کند

تغییر ادراک و ارائه چشم‌انداز جدید ردیابی آسمان هدف ساخت این هرم است که شامل پله‌های فلزی دایره‌ای با پرتوی عمودی از نور سفید همراه با مه مصنوعی ملایم است.


به گزارش گالری آنلاین، پرتو رو به بالا به سمت آسمان امتداد می یابد و از دور قابل مشاهده است و مانند یک نیروی مغناطیسی جمعیت را به داخل می کشاند. این سازه مخاطب را دعوت می کند تا به اوج خود صعود کند و خود را در تداخل نور و مه غوطه ور کند و در اصل به یک بنای زنده تبدیل شود.

در عصری که حواس‌پرتی‌های مداوم از تلفن‌های هوشمند، رسانه‌های اجتماعی و اعلان‌های بی‌وقفه حاکم بود، هنرمند کارولینا هالاتک با آژانس TETRO+A همکاری کرد تا Relic را به عنوان تعادلی برای جداسازی مجازی انسان تصور کند.

تعامل با Relic بر اهمیت هر فرد تأکید می کند. هنگامی که بازدیدکنندگان با نصب درگیر می شوند، از ایجاد همزمان تاریخ شخصی و جمعی آگاه می شوند. تبدیل به فضای عمومی برای بازسازی، پناهگاهی برای استراحت و تفکر و کاتالیزوری برای تعاملات جدید می شود. این سازه که در قلب شهر قرار دارد، قصد دارد غافلگیرکننده و الهام بخش باشد و در عین حال چشم اندازی تازه و روشن را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

از سال 2013، TETRO از طریق بخش هنری TETRO+A در زمینه خلق بصری سرمایه گذاری کرده است. به عنوان یک تولید کننده داوطلبانه و مستقل، این تیم به حمایت از ظهور خلاقیت های هنری اختصاص داده شده است تا جهان را از منظری منحصر به فرد درک کند.


logo-samandehi