غذای خود را زیر رنگین کمان مواج میل کنید

معماران SODA با استفاده از فلسفه «فضا خود هنر است» فضای داخلی رستوران Red Eye Bono در پکن را به یک اینستالیشن هنری در مقیاس بزرگ تبدیل کرده اند.


به گزارش گالری آنلاین، در این طراحی رنگین کمان خیره کننده ای از سقف سرازیر می شود و سالن ها را با رنگ های غنی و شکل انکساری خود در آغوش می گیرد تا فضایی غوطه ور مانند رویا ایجاد کند. پرده فلزی، نیمه شفاف و بافت سبک، به طور ناموزون پراکنده می شود تا درجه بندی چند لایه را نشان دهد و به طور همزمان حریم خصوصی منطقه غذاخوری را در کنار شفافیت بصری و باز بودن تضمین می کند. این فعل و انفعال پویا از فضاها در سرتاسر رستوران آشکار می‌شود، که با رنگ‌هایی درهم آمیخته با نور پراکنده مشخص می‌شود و جلوه‌ای هنری چند لایه و دگرگون‌کننده ایجاد می‌کند. تیم طراحی خاطرنشان می‌کند: «فرم منحنی در بالا معلق می‌شود، گاهی اوقات زمین را لمس می‌کند و شبیه یک رنگین کمان در بالای افق در دسترس است».

رنگ‌های پررنگ، تعامل شفافیت، انکسار و سیالیت، زبان طراحی معماران SODA را همانطور که در رستوران Red Eye Bono دیده می‌شود، تعریف می‌کند و فضایی شاعرانه شفاف و خاطره‌انگیز ایجاد می‌کند. تیم طراحی به رهبری یوان جیانگ، از غذاهای قاره ای رستوران و نور طبیعی فراوان دریای مدیترانه استفاده می کند و مهمانان را در گرمای آفتاب غوطه ور میکند. استفاده از مجموعه‌ای از رنگ‌ها برای تحریک یک تجربه غذاخوری لذت بخش و تزریق حس انرژی مثبت به کار می‌رود. در طول روز، این رستوران نماد پرتوهای خورشید است، در حالی که در شب، رنگ‌های پر جنب و جوش را به منظره شهر ارائه می‌کند.

در دوران پس از اپیدمی، معماران SODA، با همکاری شرکای رستوران، به دنبال معرفی یک تجربه نوآورانه به چشم انداز شهر برای ترویج یک محیط شاد بودند. رستوران Red Eye Bono که توسط تأثیر متقابل نور و سایه احاطه شده است، بازدیدکنندگان خود را در محیطی بازیگوش و شاد غرق می کند. «بعد از افتتاح رستوران، یک مشتری جوان به همراه پدر و مادرش از آن بازدید کردند. به محض ورود، او به شدت مجذوب رنگین کمان رنگارنگ بالای سرش شد. جوان با هیجان به اطراف حرکت کرد. یوان جیانگ به یاد می‌آورد که چیزی که او را هیجان زده می‌کرد، چشم‌انداز یک غذای خوشمزه نبود، بلکه تصمیم‌گیری در این بود که در کدام منطقه رنگارنگ غذا بخورد.


logo-samandehi