نورپردازی های پویا در vivid sydney به شهر جان می بخشد

شرکت TDC در فستیوال Vivid سیدنی با ادغام آخرین پیشرفت‌های فناوری، بیش از 20 فضای نمادین شهر را به آثار هنری پویا تبدیل کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، از 26 می تا 17 ژوئن 2023، Vivid Sydney برای سیزدهمین بار برگزار شده است تا با تلفیقی از خلاقیت، نوآوری و فناوری، مخاطبان را مجذوب خود کند. از نمایش‌های نوری مسحورکننده توسط هنرمندان مشهور گرفته تا اجرای موسیقی زنده و بحث‌های فکری، جشنواره امسال موضوع «طبیعی» را بررسی می‌کند و زیبایی و تنوع دنیای طبیعی را جشن می‌گیرد. در راستای این موضوع، تیم TDC سیستم نظارت از راه دور خود را با نام TDC LiveView به کار گرفته است که هزاران قطعه از تجهیزات را نظارت می کند، مشکلات را از راه دور عیب یابی می کند و سفر کارکنان را محدود می کند و یک سیستم کارآمدتر برای زنده کردن شهر ایجاد می کند.

شایان ذکر است، TDC با 150 پروژکتور لیزری بزرگترین سازه نصب شده را به کار گرفته است. این پروژکتورها در مقایسه با پروژکتورهای سنتی، خروجی نور و کنتراست بهتری را ارائه می‌دهند، در حالی که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند. هر شب، آنها یک میلیارد پیکسل در مجموع ارائه می دهند که دو برابر تعداد پیکسل های بدست آمده در سال قبل است.

logo-samandehi