فراخوان رقابت معماری شهرسازی تاکتیکی

شهرسازی تاکتیکی برای تشویق طراحان خلاق و آینده‌نگر به پیشنهاد فضاهای اصلی جدید برای ایجاد تغییرات بلندمدت و پایدار تنظیم شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه برای چهارمین دوره خود، راه‌حل‌های تاکتیکی نوآورانه‌ای را می‌طلبد که می‌توانند شهرها را در سراسر جهان دوباره تصور کنند.

جوایزی تا سقف 10000 یورو به برندگان انتخاب شده توسط هیئت داوران بین المللی تعلق می گیرد.

هدف این مسابقه آزمایش با مطالعات موردی خاص سایت است که می توانند به عنوان آزمایشگاه های باز برای آزمایش رویکردهای جدید در مورد تحول شهری کار کنند. این مسابقه گواه این است که طب سوزنی شهری در هر زمینه ممکن مناسب تلقی می شود.

برای معماران، برنامه ریزان و طراحان، شهرها به بوم های آزمایشی برای راه حل هایی تبدیل شده اند که منجر به تغییرات کوتاه مدت و بلندمدت می شوند. تغییر پارادایم در محیط ساخته شده، روایت چگونگی رویکرد قلمرو عمومی به چالش‌های پیچیده مرتبط با آب و هوا، گسترش شهری، تحرک، مسکن و غیره را تغییر می‌دهد.

شرکت کنندگان در طرح کلی برنامه، خروجی کلی و گستره پیشنهاد خود آزادی کامل دارند. به همین ترتیب، اندازه و پیچیدگی مداخله توسط هر تیم با توجه به نیازهای آن محله، قطعه، شهر یا جامعه خاص تعریف می شود.

شهرسازی تاکتیکی در حال حاضر! نه تنها طراحان افکار رادیکال را تشویق می کند، بلکه کسانی را نیز تشویق می کند که می توانند خلاقیت خود را به مؤثرترین روش آزاد کنند. این رقابت، جمع‌آوری پروژه‌ها از معمولی‌ترین تا غیرمعمول‌ترین مکان‌ها، گواه این است که طب سوزنی شهری در هر زمینه ممکن مناسب است.

در راستای SDG شماره 11 سازمان ملل متحد «شهرها و سکونتگاه‌های انسانی را فراگیر، ایمن، انعطاف‌پذیر و پایدار کنید»، این ابتکار پیشنهادهای خلاقانه و نوآورانه جدیدی را به تصویر می‌کشد که آماده تأثیرگذاری در سراسر جهان هستند!

هزینه ورودی:

ثبت نام اولیه (تا 16 فوریه 2024): 69 یورو + مالیات بر ارزش افزوده (22%) - 27 بهمن 1402

ثبت نام استاندارد (تا 15 مارس 2024): 89 یورو + مالیات بر ارزش افزوده (22%) - 25 اسفند 1402

ثبت نام دیرهنگام (تا 12 آوریل 2024): 109 یورو + مالیات بر ارزش افزوده (22%) - 24 فروردین 1403


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi