هتل معبد بامبو توسط Arquitectura Mixta

سازه های توسعه یافته توسط Arquitectura Mixta برای هتل "Impression Isla Mujeres By Secrets" از بافت طبیعی و جغرافیایی منحصر به فرد پروژه الهام گرفته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این هتل که در نوک جنوبی Isla Mujeres، مکزیک، در نزدیکی پارک صخره طبیعی گارافون واقع شده است، منظره ای پانوراما از دریای کارائیب را در دو طرف پروژه ارائه می دهد و یکی از تنها مکان هایی در مکزیک است که غروب خورشید بر فراز این دریا را می توان مشاهده کرد. استقبال مینماید.

چهار سازه بامبو که توسط Arquitectura Mixta طراحی شده‌اند، رنگ‌های پر جنب و جوش کارائیب مکزیکی و همچنین زندگی سرسبز آن را تجلیل می‌کنند. سازه‌ها علیرغم تفاوت‌هایشان در شکل و مقیاس، گفت‌وگویی بین آن‌ها ایجاد می‌کنند و آن‌ها را به بخشی از یک مفهوم واحد و یک خانواده تبدیل می‌کنند که به لطف سقف‌های مواج، شفافیت‌ها، پارچه‌ها و بازی نور و باد هنگام تعامل با آن‌ها به دست آمده‌اند.

مداخله Arquitectura Mixta برای هتل از 4 سازه با اهداف مختلف تشکیل شده است. بر روی پشت بام هتل، سازه ای به نام اولا ساخته شد که همانطور که از نامش پیداست به امواج دریا اشاره دارد. غرفه دی جی نیز ایجاد شد، یک پوشش کوچک بامبو با ستون هایی به شکل مرجان.

در سطح 0 هتل، هنگام خروج از استخر اصلی، نوار مرطوب و پشت آن، Templo، ساختار اصلی پروژه را خواهید دید. تمپلو، ساختار اصلی پروژه، از حلزون دریایی مکزیکی (cyphoma gibbosum) الهام گرفته شده است که در آب های گرم دریای کارائیب و خلیج مکزیک زندگی می کند.


logo-samandehi