برقراری ارتباط فضای بیرون وداخل با فرم های منعطف

غوطه ور شدن فروشگاه La Manso با سازه های ارگانیک ساخته شده با چاپ سه بعدی توسط استودیو معماری اسپانیایی External Reference.


به گزارش گالری آنلاین، استودیوی معماری اسپانیایی External Reference طراحی اولین فروشگاه مرکزی La Manso، برند جواهرات بدل معاصر، در قلب منطقه Eixample بارسلون را برعهده گرفت. این فروشگاه 25 متری تنها چند متر دورتر از خانه ای که Adriana Manso، بنیانگذار جوان این برند، در آن متولد شد، قرار دارد. La Manso قصد دارد با تبدیل ضایعات پلاستیک به سازه های تزیینی عصری جدید را آغاز کند که او را با طراحی های منحصر به فرد و نمادین خود به دنیای "اوت کوتور" نزدیکتر می کند. Carmelo Zappulla معمار و شریک تجاری External Reference برای ساخت قفسه هایی با چاپ سه بعدی، نقوش گلدار نمای مدرنیست فروشگاه را با انعطاف پذیری معاصر محصولات این برند در هم آمیخته تا بار دیگر دکوراسیون کلاسیک را با تلفیقی سنجیده از هنر دستی، طراحی و فناوری به شیوه ای متفاوت تفسیر کند.

قفسه های ساخته شده با چاپ سه بعدی LAMÁQUINA، بازتابی از انعطاف پذیری را با قفسه های ساخته شده با چاپ سه بعدی که توسط LaMáquina طراحی شده است، فضای داخلی فروشگاه را در ادامه و مکمل نمای بیرونی ساختمان تجسم می کند. فرم‌های ارگانیک در کانون توجه قرار گرفته و تزیینات نما را به گل سرخ‌های بزرگ و نقوش برجسته فوتوریستیک تبدیل می کند که در ارتفاع 90 سانتیمتری تا 1.70 متری چیده شده اند. این قفسه ها جواهرات و زیور آلات La Manso را در اطراف یک میز مرکزی کوچک به نمایش گذاشته که با چراغ های کوچک و قابل تنظیم نورپردازی شده اند. سطوح منعکس کننده نور فضا را بزرگتر کرده و در عین حال با جلای خنثی و زیبا، پس زمینه ای انتزاعی برای قفسه های نمادین خلق می کند.

بنا به درخواست صاحب فروشگاه ویترین کوچکی در ورودی فروشگاه طراحی شده است که سبک جواهر فروشی های افسانه ای را تداعی کرده و از رهگذران دعوت می کند تا آزادانه در حین عبور از خیابان با یک نگاه از جواهرات دیدن کنند.


logo-samandehi