نمایش زیبایی شناسی ژاپنی در میامی

نام آن MIRAI، کلمه ژاپنی که به معنای «آینده دور» است، به ماهیت نوآورانه این پروژه اشاره می کند که ویژگی های فناورانه و پایدار را در کنار نگاه اجمالی به طبیعت یافته است.


به گزارش گالری آنلاین، میامی قرار است به استقبال جدیدترین پروژه خود، MIRAI Design District برود. این طراحی پر جنب و جوش، جسورانه و حسی، فضاهای بوتیک انتخاب شده را به منطقه طراحی میامی می آورد تا مناطق تجاری و مسکونی موجود را با خرده فروشی های فوق العاده لوکس، معماری فریبنده، گالری های هنری، و رستوران های ستاره دار پر کند. این طرح تأثیراتی از زیبایی شناسی ژاپن و مناظر استوایی محلی فلوریدا را در هم آمیخته است تا یک باغ مرکزی سرسبز را در عین غوطه ور شدن در صحنه اجتماعی و فرهنگی پر جنب و جوش ارائه دهد.این پروژه در تابستان 2024 آغاز خواهد شد و تکمیل آن برای پایان سال 2025 در نظر گرفته شده است.

منطقه طراحی میامی که به دلیل صحنه هنری جهانی خود با جامعه مشهوری از افراد خلاق، مکان‌ها و تجربیات مشهور است، به دلیل ترکیبی منحصربفرد از طراحی داخلی، مد، هنر و معماری، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد شهر ظاهر شده است. منطقه طراحی MIRAI Kengo Kuma یک توسعه شلوغ است که به مساحت 65000 فوت مربع شامل 17 واحد خرده فروشی در طبقه همکف و فضاهای اداری تجاری در بالا است که هر کدام در محوطه های مدولار تنظیم شده برای مارک ها و دفاتر لوکس هستند که می توانند هویت متمایز خود را در فضای وسیع تر حفظ کنند.


logo-samandehi