کاوش در فناوری های پیشرفته در طراحی مبلمان

با تغییر در جنبش‌ها و سبک‌های معماری، طراحی مبلمان نیز در طول سال‌ها تکامل یافته است، و از خطوط منحنی پیچیده و به چیدمان‌های ساده و کاربردی، تغییر کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، طراحی مبلمان معاصر اغلب تحت تأثیر پیشرفت های فناوری، کاوش در ساخت دیجیتال و طراحی کاربر محور قرار می گیرد، در حالی که به استراتژی های پایدار نیز پاسخ می دهد. این نوآوری ها طراحی مبلمان سفارشی را ارتقا داده اند و قطعات منحصر به فرد را متناسب با نیازها، ترجیحات و مشخصات فضا ایجاد می کنند.

طراحی مبلمان سفارشی با قابلیت انطباق با هر کاربر، قطعات منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند که مطابق با نیازها، ترجیحات و مشخصات فضایی فردی ساخته می‌شوند. Tylko با بررسی واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)، راه‌حل‌های سفارشی، بادوام و پایدار را برای بوفه‌ها، فضای ذخیره‌سازی دیواری، قفسه‌های کتاب، کمد لباس و پایه‌های تلویزیون ایجاد می‌کند. با تجزیه و تحلیل رویکرد پیشرو فناوری آنها برای ایجاد امکانات بی‌پایان مبلمان سفارشی، ما تجربه فرآیند طراحی آنها را به همراه پیکربندی آنلاین بصری و برنامه واقعیت افزوده آنها به نمایش می‌گذاریم.


logo-samandehi