مجموعه های مسکونی Antony Gibbon

پروژه خانه هرمی در دنیای نوآورانه و کاوشگرانه Antony Gibbon، بعنوان یک پروژه جدید و متمایز در میان مجموعه های مسکونی نمایان می شود.


به گزارش گالری آنلاین، این پروژه مسکونی در ادامه دیدگاه Gibbon طراحی شده است که اغلب در جابجا کردن مرزهای قراردادی و ایجاد ارتباطی هماهنگ با بافت طبیعی آرام تمرکز دارد. پروژه Tapered House نیز همچون آثار قبلی این معمار ازجمله Reptilia House و Loch Eight، از فلسفه طراحی منحصر به فردی نشات می گیرد که برای بافت جنگلی در نظر گرفته شده و آرام و بیصدا در کنار سواحل دریاچه ای آینه مانند قرار گرفته است.

پروژه Tapered House که توسط Antony Gibbon و با هدف سازگاری در موقعیت های مختلف طراحی شده است، به واسطه پایه های چوبی مرتفع مکان ایده آل خود را در میان هر چشم اندازی از جمله در امتداد دریاچه، رودخانه، برکه، یا هر زمین شیبدار پیدا می کند. این ارتفاع حساب شده و سنجیده به سازه اجازه می دهد تا به آسانی با کانتور زمین تطبیق پیدا کرده و در عین حال با دقت و به آرامی بالاتر از سطح زمین قرار گیرد. بنابراین، معمار این خانه مسکونی را به عنوان نمادی از پیوند فرم و عملکرد تصور می کند که بیانگر بافت آگاهی است.

خانه هرمی (Tapered House) Antony Gibbon، به مساحت 110 متر مربع و شامل دو اتاق خواب است. طبقه همکف به مساحت 81 متر مربع شامل ورودی، سالن نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی/ حمام، و یک اتاق خواب است. طراحی رویایی تا تراس های بیرون در جلو و پشت خانه ادامه پیدا می کند. طبقه دوم، که 29 مربع مساحت دارد، به یک اتاق خواب بزرگ دو نفره، یک دفترکار و انباری باز می شود. در پانل های نمای بیرونی از انواع مختلف پرداخت چوب استفاده شده است، انتخابی که راحتی و صمیمیت بیشتری در سازه ایجاد کرده و در عین حال اصل سفارشی سازی پروژه را تقویت می کند و همچنین این امکان را برای پروژه فراهم می کند تا با موقعیت های مختلف سازگار شود.


logo-samandehi