نگاهی بر خانه پیش ساخته مدولار Kirill skorynin

کریل اسکورینین از کابین مدولار پیش ساخته HDN رونمایی کرد.

به گزارش گالری آنلاین، در همزیستی با طبیعت، HDN Modular یک پروژه آزمایشی از سیستم مدولار NOW-House است که پارادایم‌های زندگی معاصر را بازنگری می‌کند. این پروژه که توسط Kirill Skorynin انجام شده است، از زندگی ساده تر، استفاده از سیستم های ساختمانی پیش ساخته و تشویق تولید محلی حمایت می کند. این کابین که برای طبیعت غیرقابل نفوذ است، بر روی پایه های فلزی قرار دارد تا زمین طبیعی زیر خود را حفظ کند و نیاز به کارهای خاکی گسترده را به حداقل برساند، در حالی که مناظر پانورامایی را ارائه می دهد که مرزهای بین قلمروهای داخلی و خارجی را محو می کند. Skorynin خاطرنشان می کند: « این خانه مناسب برای زندگی در تمام طول سال و رقیبی پایدار برای خانه های ریخته گری شده در محل است».


به حداکثر رساندن فضا با حداقل تأثیر بر طبیعت

مدولار HDN به درخواست اولیه مشتری برای یک اقامت آرام و زیبا در جنگل، با حداقل هزینه را پاسخ می دهد. طراحی کابین Kirill Skorynin شامل دو فضا - فضای خانه و تراس سرپوشیده - با استفاده از ماژول‌های حجمی و سازه‌های پانل‌شده است. یک ماژول به ابعاد 4×15×4h، با روکش های از پیش ساخته شده، مبلمان داخلی، و در همین حین تراس پانل شده خارج از محل مونتاژ شده است. مدت زمان نصب کل کابین تنها یک هفته بود.

نمای کابین با چوب سوخته شده با تکنیک ژاپنی Shou Sugi Ban تکمیل شده است در حالی که فضای داخلی با تخته سه لا روی دیوارها، مبلمان و درها تزئین شده است. روکش بتنی صیقلی کفپوش را تکمیل می‌کند و روکش‌های مشکی مات در امتداد اتصالات فضایی شیک و مدرن را تداعی می‌کنند. پنجره های کف تا سقف، هم منظره زیبا و هم بهره وری انرژی را تضمین می کنند.

خود کابین دارای یک چیدمان ساده و در عین حال کم‌فضا با همه عناصر جمع‌وجور و کاربردی است - از جمله فضای آشپزخانه-نشیمن چسبیده به هم، با آشپزخانه بزرگ، حمام با دوش و یک اتاق خواب با میز کار. ما طرح خانه را با استفاده از یک قاب چوبی که برای آب و هوای سرد نیز مناسب است طراحی کردیم. برای اطمینان از یکپارچگی سازه در طول حمل و نقل، قاب چوبی با عناصر فولادی تقویت می شود.


logo-samandehi